8 Eylül 2015 Salı

Arındırıcı Temizleme Jeli İnceleme Dosyası

Evet arkadaşlar hepinize yeniden merhaba :)   



Daha öncede blogumda bahsettiğim,

Deneme boyuyla Gratis sayesinde tanıştığım bu ürünü severek kullanmaya devam ediyorum. Orjinal boyu bitmek üzere bir yedeği daha duruyor :) Kullanmaya devam edeceğim bir ürün. Gelelim özelliklerine ; Cildime peeling olarak Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefurt Peeling Jeliyle dönüşümlü olarak günlük kullanıyorum. Islak yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.Yıkadıktan sonra gelen ferahlıkla hiçbir üründe karşılaşmamıştım :) Ve cildimin temizlendiğini hissedebiliyorum. Kokusu ve kıvamı gerçekten çok hoş. Cildimin gerim gerim gerildiğini hissediyorum.Arındırıcı Neemle tanışmadan önce Garnier 3ü1aradayı peeling olarakta kullanıyordum ama bunun kadar etkili olmuyordu.Artık Garnier3ü1aradayı maske olarak haftada iki kez uyguluyorum. Cilt bakımımı bu şekilde tamamlıyorum :)  

 Güzelliğinize ve kendinize iyi bakın.. :)

Daha ayrıntılı bilgi için, 

http://neem.garnier.com.tr/?gclid=CNrpkqa76McCFVRsGwoddAcO2g

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder