4 Eylül 2015 Cuma

Ürün Değerlendirmesi*1


Canlarıım, üstteki True Match alttaki Garnier Göz Altı Roll-On

True Match ; Fotoğrafta da gördüğünüz gibi kıvamı daha yoğun, pigmentasyonu çok çok daha iyi. Göz altı morluğunuz veya göz altı sorununuz varsa kesinlikle true matchi öneririm. Yağlı ve karma ciltlerde daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Kuru ciltlerde çizgilere dolma gibi bir çirkinliği oluyor. Cildiniz çok kuruysa önce nemlendirip sonra bu ürünü kullanabilirsiniz.Yayınca teninize göre rengini alması da gayet iyi bir özellik. Sarı alt tonlu olması da cildimde parlak görülmesini sağlıyor.

Garnier Göz Altı Roll-On ; Göz altı problemlerini çok fazla kapatmadığını bir çok bloggerdan duymuştum deniyim dedim ve bende onayladım. Malesef ki aydınlatıcı özelliği biraz az. Koyu rengi kapatıcılıkta daha iyi. Ben esmer oldugum için koyu renkli olanı kullanıyorum.Yağlı ciltlere çok önermiyorum çünkü ürün kendisi biraz yağlı gibi. Sevemedim bu ürünü.. 
Kapaticiligi ve aydinlaticiligi kizlar oldugu kadar gostermek istedim🙈💕

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Selam, evintekkizimona'da yazini görüp güzel blogunu takibe aldim. Bana da beklerim :))
    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil