10 Eylül 2015 Perşembe

Gliss'e Aşığım !

Instagram
Uzun zamandır bloga yazmadıgımı farkettim ama instagramda sürekli aktifim ordan da takip etmeyi unutmayın..

Size kısaca bu aralar saç bakımda favorim olan Gliss'in saç bakım spreyini tanıtıcam 💁 
Özellikle keratin içermesi süper.Saç onarmada, yenilemede gayet başarılı. Hem saç kırıklarıma çok iyi geliyor, hem kokusu süper hemde saçı besleme konusunda çok başarılı 🌸 Aynı zamanda kokusu da çok kalıcı. Bu ikinci kullanışım ilk kullanışımda yine çok memnun kalmıştım. Ama bu bitince Elidorun bakım spreyini denemek istedim, açıkçası bundan sonra Elidora 0! Elidorun ne kokusu kalıcıydı ne de bir yararını gördüm. Ama Gliss'e aşığım diyebilirim. Kokusu bazı kullanan kişilere ağır geliyor, diğer çeşitleri de var bakabilirsiniz..

Kesinlikle deneyin💖

2 yorum:

  1. Canim ben de gliss oil elixir sac bakim yagini uzun sure kullandim, kesinlikle harika bir seri, sac kremi disinda hepsinden memnun kaldim, sac spreyi ben kullandigim dönemde yoktu, denemek istiyorum en kisa zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle denemelisin, saça en iyi gelen ürünlerden biri! Ben şampuanıyla başlamıştım :) yorumun için teşekkürlerr canımm

    YanıtlaSil