4 Eylül 2015 Cuma

BİTENLER*1

Biten bir diğer ürünüm Avon'un Naturals Hair Care serisinden Pure Clean sac spreyi. Kokusu ve sacima verdigi yumusaklik çok güzel. Birdaha alir miyim?? Ayni spreyi bir kere daha kullanmistim ve simdi diger spreyleri denemek istiyorum. O yuzden birdaha alacagimi sanmiyorum. Cherry blossom ozlu. Kokusu cok kalici degil aslinda. Ama guzel bir urun denenebilir . Bu urunu kullananlarr canlarimm, sizde yorumlarınızı birakirsaniz cok sevinirim 


Ve biten el kremlerim! Rosense den baslamak istiyorum. Ambalaji cok tatli oldugu icin Madame Coco dan dayanamayip alisveris sirasinda almistim. Cok surmedi bes gune bitti. Kokusu da kendisi gibi cok guzel. Ellerimi yumusatip nemlendirdi severek kullandim. Birdaha karsilastigimda tabi ki alacagim! Siz karsilasirsaniz nerede oldugunu yorum olarak birakirsaniz sevinirim. Madame coco da bulamadim malesef. Vitamin B5 ve E icermesi kremin guzelligine bir arti tabiki. 
Diger kremim ise artik herkesin vazgecilmezi olan Arko Nemin. Kullandigim 4. Urun sanirim. Diger cesitlerini de denedim ve favorim nar ve kirmizi uzumlu olan ve ondan iki tane yedeklemistim bu bittigine gore tekrar onlara baslayabilirim. Nar ve kirmizi uzumlu olanin kokusuna bayiliyorum. Nemlendirici ozelligi oldukca iyi. Su gibi tukettigim bir urundur kendisi. Yine bu urunler hakkinda yorumlarinizi asagi birakirsaniz cok sevinirim kizlar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder