5 Eylül 2015 Cumartesi

Cilt Bakım


Evvet kızlar şimdi Garnier Saf ve Temiz 3ü 1arada ürününü değerlendireceğim :)

  Kullanmaya başladığım bir seneden fazla oldu. 3 tüp bitirdim sanırım. Siyah nokta problemim çok fazlaydı ve bu maskeyle düzeldi diyebilirim. İnanılmaz azalttı siyah noktalarımı. Peeling maske ve temizleme olarak kullanılıyor fakat ben genelde maske olarak kullanıyorum. Çünkü maske olarak çok çok çok başarılı.İçerisinde bulunan salisik asit siyah nokta ve sivilcelerden kurtulmamı sağlıyor. Genel olarak tutulan bir ürün zaten. Cildimin yağlı görünmesini engelliyor.  Kokusu biraz rahatsız ediyor beni. Ama bu siyah nokta illetinden kurtulmak için dayanabilirim. Yıkadıktan sonra cildim dev rahatlıyor. Yüzümün tertemiz olduğunu hissediyorum.



  Cilt bakımım sadece bununla son bulmuyor tabi ki. Maskeyi haftada 1 veya haftada 2 kez uyguluyorum. Temizleme olarakta artık Garnierin yeni çıkardığı, Arındırıcı Temizleme Jelini kullanıyorum. Gercekten cildimi gerdiğini hissediyorum. Cildim yağlı olmasına rağmen uyguladıktan sonra beni rahatsız etmedi.

  Günlük cilt bakımımda Arındırıcı Temizleme Jelini ve Neutrogena'nın yeni keşfettiğim pembiş(rengi sayesinde keşfettim) Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub'u kullanıyorum. Kokusu biraz çocukluğumun ilacı Dolveni hatırlatıyor bana. Bu peeling jelini de her gün sabah akşam olmak üzere iki defa kullanıyorum. Islak yüzüme hafif masaj yapar gibi yayıyorum yıkadığımda ise hissettiklerimi anlatamiycam sanırım.. Böyle yumuşaklık ferahlık yok. İnanılmaz rahatlatıyor cildimi bunu hissediyorum. İlk tüpüm bu ama kesinlikle bu ürüne devam edeceğim. Sizede öneriyorum, fiyatı da uygundu. Kiler de indirimdeydi ordan almıştım, iyi ki almışım. Pek bi sevdim! :)
Günlük cilt bakımımda Garnier'in makyaj temizleme suyunu ve Benri makyaj pamuğunu kullandığımı da dipnot olarak belirtiyim :)

Bahsettiğim ürünler hakkında yorumunuz varsa aşağıya bırakmanızı rica ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder