2 Eylül 2015 Çarşamba

Bu aralar nami yürüyen Puffy Eye Shadow! Indirimde 5 TL ye düsmüs dayanamadim ve üc rengi de aldim, özellikle Bohemian Style 04 numarali olana ba yil dim. Mukemmel bir renk ve mukemmel bir yapisi var bu indirim icin Flormar'a ve kacirmadigim icin kendimi tebrik ediyorum 👏 5 TL ye aldigim 2. Ürünüm BB Spray Mousse Foundation, henuz bir kere kullandim. Kapaticiliginin cok iyi oldugunu soyleyemem ama renk tonu tenimle cok uyumlu. Benim aldigim Medium Beige 04. Yine 5 TL ye aldigim bir diger ürün Extreme Colour Lip Lacqver. Testerlari vardi fakat deneyemedim orada aldim indirimde oldugunu goruncr renk tonlari hosuma gitmisti fakat eve geldigimde denedim tam bir skandal! Hic begenmedim beyaz tenliler kullanabilir bence 👏 Diger urunum fiyatini tam olarak hatirlayamadim suan Flormar Orange Lip Balm, nemlendirme duzeyi iyi fakat kokusu biraz rahatsiz etti. Portakal disindakileri denemeyi dusunuyorum. Vee iyi ki aldim dedigim Flormar Mono Eye Shadow!!! Super super dev super! Bendeki 16 Satin Beige ba yil dim. Tavsiye ediyorum 10 TL ye aldim ama gercekten bu urune az bile. Son olarak iki tane dudak kalemi aldim fotografta da gordugunuz gibi acik renk olan no:201 digeri ise no: 231.
Sunu soylemeden gecemeyecegim, uc tane puffy far bb spray ve iki tane extreme colour lip aldim 30 TL tuttu. Gayet hesapli oldugunu dusunuyorum.. Sanirim biraz fazla uzun oldu bu yazi okuyan herkese tesekkurler detayli bilgi isterseniz yorum birakabilirsiniz 🙏🙏❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder