10 Eylül 2015 Perşembe

Favori dizim! Suskunlar -

Bittiği için en çok üzüldüğüm, izlediğim diziler içinde en anlamlı, en güzel olan dizi! #suskunlar niye bittin ki?

 Aşkı, dostluğu, kötülüğü bile safça anlatan bu güzel diziyi bayılarak izliyordum zamanında. Hatta kaç kere daha bitirdim diziyi bilmiyorum. Ecevit, sarı, ahu.. bilenler vardır, böyle bir dizi görmedim ben. Aşkı öpüşmekle değil sarılmayla bakışmayla anlatmayı tercih eden bir dizi, kötülüğü iyiliklerle açıklayan bir dizi, kardeşliği dostluğu vurgulayan bir dizi. Her repliği ayrı anlam, ayrı bir güzellik. Youtube de denk gelince bahsediyim dedim favori dizimden..

 İzleyipte bana ne buluyorsun bu dizide diyenler olmuştu, nasıl anlamazsınız diyordum. Yayındaki hangi diziye benziyordu sanki. Ecevitin karakterine ayrı hayran, Bilalin karakterine ayrı hayrandım. Aşk için yapılan fedakarlıklar, dostluklarını hiç yok etmemişti.Çünkü gerçek dostluk buydu.

  Şimdiki dizilerde öyle mi? Kim kimi kiminle aldatıyor, kim kimi sırtından vuruyor. Vay efendim dizi konuları çok kötü diye isyan edenlerin dizileri hayranlıkla izlemesi de var tabii. Halka, insanlığa yararı olmayan saçma salak diziler.. Ve bunlara bağımlı olan insanlar. Ne çocuklar biliyorum, dizideki bir yakışıklı oyuncuya hayatını adayan. Neyse diyeceğim şudur ki, akıl vermek elbette ki ne haddime ama ne çocuklar ne biz yetişkinler bu saçma dizilere kendimizi kaptırmamalıyız. Bir amacı olan dizi, bir ders vermeye çalışan dizi her zaman bir adım öndedir!

- Mutlu olmak için ve daha iyi bir dünyaya inanmak için bir milyon neden var..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder