7 Eylül 2015 Pazartesi

Essence Stay All Day kalp kalp kalp :)





Canlarım bugün sizlere, bana gelen istek üzerine Essence Stay All Day Foundation ürününü değerlendireceğim, umarım faydalı olurum :)
Şimdi öncelikle 16h ile dikkat çektiği için kalıcılığından bahsedeceğim, ciddi anlamda 16 saat dayanıklı bir ürün. Yani 16 saat sürmedi kullandığım zaman genelde temizledim ama saatler sonra bile bir dağılma,pul pul dökülme olmadı. Pudrayı çok sevmem bir güzel yönü de sabitlememe gerek kalmadı.Bu yüzden +1
İkinci olarak bahsetmek istediğim özelliği (beni kendine bağlayan özelliği) matlığı. Fotoğrafta çok belli olmuyor ama mat bitişli bir ürün bu yüzden çok beğendim. Biraz ışıltı veriyor gibi, bu yüzden tekrar bir aydınlatıcı kullanmama gerek kalmıyor. Yine +1


Ben genelde fırçamla uyguladım yüzüme ama süngerle uygulayınca daha güzel yayılıyor diyebilirim. Çizgilere dolma hiçbir şekilde olmuyor ürünün yapısı gayet iyi. Aşırı yağlı cildiniz varsa sizi biraz rahatsız edebilir ama yağlı karma ciltler rahatlıkla bu ürünü kullanabilir. Ürünün yapısı çok güzel kesinlikle iki kat sürseniz bile BADANA yapmış gibi durmuyor :) +1


Kapatıcı olarak gayet başarılı. 10 üzerinden değerlendirirsek 8 buçuk 9 derimm! Fotoğraflarla göstermek istedim fakat belli olmadı. Bu üründe kapatıcı kullanmadan sadece bunu uyguluyorum genelde. Çok aşırı büyüklükte bir sivilceniz varsa kapatıcı kullanmanız yeterli. Onun dışında gayet pürüzsüz, ipeksi bir görünüşe sahip oluyorsunuz zaten :)

Fiyatı oldukça uygun şuan tam olarak hatırlayamadım ama sanırım 9 küsürdü. +1
 Fiyatının çok çok üstünde başarılı olan bir ürün. Fiyatına aldanıp almamazlık yapmayın. Bence bir deneyin :) Sorularınız olursa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz kızlarr :)





2 yorum:

  1. fondötenlerle hiç aram yoktur. Sivilce yapar ve yağlandırırlar yüzümü :( ama en sondaki kapatıcı tam benlik gibi görünüyoor :D
    blogunuzu çok beğendim takibe aldım bana da bekleriim :) http://filmsenaryom.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Cildine uygun olanı seçersen hiçbir yan etkisi olacağını düşünmüyorumm, yorumun ve takibin için teşekkürler tatlım bende seni takibe aldımm :))

    YanıtlaSil