8 Eylül 2015 Salı

Valentina by Kejal İnceleme Dosyası

Merhaba kızlar :) 


 Valentina by Kejal'in alışveriş sırasında kaptırdığım bir ürün. 6 TL olması lazım fiyatı yanlış hatırlamıyorsam. Ürün smoke eyes makyajında kullanılan bir ürün fakat ben çok fazla smoke eyes kullanmadığımdan 2 numaralı olanı göz üstüme 4 numaralı olanı ise göz altlarımı aydınlatmak için kullanıyorum. Pigmentasyonu çok aşırı iyi değil ama çokta fena sayılmaz. Smoke eyes makyajı sık kullananlar için pratik ve fiyatı uygun bir ürün. Fırçası vardı içinde fakat beğenmediğim için onu kullanmıyorum. Bu ürünü sizde kullanıyorsanız veya kullandıysanız yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim :)

İşte swatchları  :)

2 yorum:

  1. ayyy bu tam benlik dumanlı göz makyajına bayılırııım

    YanıtlaSil
  2. ben çok kullanmıyorum o makyajı o yüzden 2 ve 4 numaralı olanları kullanıyorum ama memnunum, akma falan olmuyor.Sende al tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil